fbpx

עסק במילים שלך

הסטטוס הנוכחי
לא רשום
מחיר
nis950

זה הזמן לכתוב במילים שלך – על כל מה שאת עושה

ברוכה הבאה לתוכנית “במילים שלך”. את מוזמנת להרגיש בנוח, להוציא את המחברת ולתת למילים שלך לזרום.

במהלך השבועות הבאים נלך צעד אחר צעד, ביחד, בין הסיפורים, התובנות המקצועיות שלך, האג’נדה או השיטה והתכנים שהקהל שלך מבקש לקרוא וניצור יחד את תוכנית העבודה שלך. זו שתעזור לך להתפקס, לקבל השראה ולכתוב לקהילה שמסביבך בכל פעם שאת רוצה וצריכה. יחד ניצור עבורך תוכנית תוכן מסודרת ונפתח צוהר לשגרה קבועה שבה את פוגשת את המילים שלך.

שימי לב – בוידאו הפתיחה ציינתי כי מדי שבוע נפתח מודול חדש. עם זאת, לאחר שהרגשתי כי אני רוצה שכל אחת תצעד בדרך שלה, ללא תחושת לחץ או עומס, פתחתי את כל המודולים מראש, כך שתוכלי לעבוד בקצב הנכון לך.

איך אנחנו עובדות?

בחרתי להקליט ולצלם את השיעורים בביסים קטנים, כדי שתוכלי לעצור, לכתוב, לחזור להקשיב ושוב לעצור לכתוב. המטרה העיקרית שלי היא שתכתבי – אותך, את התובנות שלך, את הרעיונות שצפים תוך כדי.

במרבית השיעורים מחכים לך גם תרגילי כתיבה. הם מוכנים עבורך בדפי עבודה מסודרים, אבל אני ממליצה לאמץ לך מחברת כתיבה חדשה, יפה ונוחה, שתלווה אותך בין תכני הקורס ובין הרעיונות שלך. אני מזמינה אותך להיעזר בי ולשלוח לי מדי שבוע במייל את התרגילים והתכנים שאת כותבת – אני כאן כדי לתת פידבק, לעלות יחד איתך על הדברים שכדאי לעבוד עליהם, לדייק ולשאול שאלות (ולספק את התשובות).

כל המודולים יישארו פתוחים עבורך לאורך הדרך ובעצם ללא הגבלה. בנוסף, הליווי שלי נמשך חודשיים לאחר סיום התוכנית, כדי שתוכלי להרגיש שאת שולטת בעניינים ושיש איתך עוד מישהו לחלוק איתו את מה שקורה מאחורי הקלעים, רגע לפני שהסיפור יוצא החוצה.

מאחלת לך המון בהצלחה ואני כאן לכל שאלה,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top