fbpx

כאן תמצאי את כל הקלטות מפגשי המועדון

ספרי לי עליך - סדנה חודשית - פברואר 2023

לכל אחת מאיתנו צירים בחיים, מוטיבים ונושאים שמורכבים מרגעים וזכרונות קטנים, המשקפים מסלול – דרך שאנחנו עושות בתוך ועם הנושא הזה בחיינו. סדנת הכתיבה החודשית שלנו נגעה בסיפורי חיינו, “הקונטיינרים”, כרגעים שאם נחקור אותם קודם כל לעצמנו (ואחר כך אפשר להשתמש בסיפורים האלו גם כטקסטים היוצאים לאור במדיות השונות) נוכל להבין דרכם את מסלול ההתפתחות האישית שלנו.

מפגש פוסט איט 6.2.23

מפגש ה-Post it של פברואר עסק ביכולת שלנו להעביר מסרים, מסקנות, תובנות מהחיים וערך לקוראים שלנו דרך כתיבה סיפורית, מתוך החוק החשוב כל כך- Show, don’t tell. דיברנו על למה ואיך להיעזר בכתיבה סיפורית, נתנו דוגמאות וניהלנו דיון בנושא. וגם כתבנו 🙂

מפגש פוסט איט 31.1.23

מפגש ה-Post it עסק בחיבור בין העבודה האינטואיטיבית ובין כתיבת תוכן החוצה. יצרנו תהליך עבודה קטן שהולך משרבוט אינטואיטיבי דרך שאילת שאלות לניסוח בהיר יותר של הטקסט. בנוסף, יצרנו שיח על חסמי כתיבה ובעיקר קושי במעבר בין הכתיבה האישית למשהו שיוצא החוצה אל העולם. 

סדנה: הרווח שבין המילים

סדנת הכתיבה של ינואר נגעה ביכולת שלנו להעמיק באמצעות כתיבה לעצמנו בתוך החוויה הרגשית, לשאול את השאלות שאנחנו לא תמיד מעזות לשאול את עצמנו ולהפוך את הכתיבה להזדמנות לחקירה פנימית עמוקה. 

מפגשי הכתיבה השקטים

כאן מרוכזים כל מפגשי הכתיבה השקטים של המועדון. מפגשים אלו כוללים הנחייה/תרגיל כתיבה ורצף כתיבה בשקט, כל אחת לעצמה וביחד – כמסגרת תומכת. 

מפגש פתיחה 1.1.23

במפגש הפתיחה דיברנו על כל מה שצפוי במועדון, על הכללים ה”לא כללים” של המועדון ותרגלנו שני תרגילי כתיבה: תרגיל ה”אני כאן כי_____” ותרגיל היש/אין

Scroll to Top