fbpx

"הלוואי וידעתי איך בדיוק לכתוב את כל הפוסטים שיש לי בראש"

כולנו יודעות שצריך להיות שם, לטייל בין העמוד העסקי לאישי, לתהות על קנקנה של חשיפה ועל זהותו של אלגוריתם ובסוף, באמת, פשוט להעיז לכתוב ולפרסם. 

אבל מאיפה להתחיל? איזה פוסטים יכולים לעניין וליצור סביבך קהילה של קוראים? איך לשלב בין הצד העסקי, המקצועי והשיווקי ובין מי שאת ומה שאת רוצה שידעו עליך? ואיך בסופו של דבר לכתוב פוסטים שהקוראים שלך מתחברים אליהם – ומתחברים דרכם אליך?

פשוט תכתבי פוסטים. וזו לא הצעה באוויר, אלא פתרון בשבילך – ממוקד, מלא בהשראה, עם מחברת פתוחה מהרגע הראשון. 

אז מה בעצם את צריכה לדעת
כדי להתחיל לכתוב פוסטים באופן קבוע?

  • אילו שאלות בסיסיות עוזרות לך להבין מה את רוצה לכתוב ולמצוא את נקודת ההתחלה
  • איך לנהל את כל הרעיונות שרצים לך בראש ולמצוא מתוכם את אלו שמתאימים בדיוק לרגע הזה
  • איך להשתמש בצורה נכונה בכלים ותבניות שעוזרים להתאמן, להתנסות, לכתוב ולפרסם (ואחר כך להיפטר מהם ופשוט לכתוב). 
  • איך למצוא את האיזון הנכון בין תכנון וספונטניות, בין כתיבה שצריכה להיות לה מטרה ובין זו שבאה מהבטן פשוט כי זו את. 
  • איך לברור בין כל הנוסחאות, ההצעות, הגישות והכלים ולמצוא את השפה שלך – זו הטבעית, הנוחה והמייצגת אותך. 

אני מזמינה אותך לקורס תכלסי, ממוקד ומלא בהשראה שכולו כתיבת פוסטים בפייסבוק

בקורס “פשוט תכתבי פוסטים” אנחנו מתמקדות בסוגי הסיפורים, הטקסטים והרעיונות שאת צריכה להכיר כדי לכתוב באופן קבוע בפייסבוק, בין אם זה בעמוד העסקי, בפרופיל האישי שלך או בקבוצות וקהילות. את הקורס בניתי כך שבכל צעד יש הזדמנות לכתוב, לתרגל תוך כדי תנועה וכך ליצור כבר מהרגע הראשון את הבסיס לשגרת הכתיבה הפייסבוקית שמתאימה לך.

הקורס יעזור לך:

 

להכיר את השאלות הנכונות שצריך לשאול לפני שכותבים פוסט שיווקי. 

לאסוף רעיונות לפוסטים אישיים יותר, מגוונים ובדיוק בגבולות החשיפה הנוחים לך, שיעזרו לך להציג את עצמך לקוראים שלך. 

להבין מה את כותבת למי, מתי ואיך זה מתחבר לעשייה שלך. 

למצוא את השפה והאופי המיוחדים של הכתיבה שלך – ובכך להראות את הייחוד שלך. 

ובסוף, פשוט לכתוב פוסטים, באופן קבוע, לקהילה שלך. 

 

נועה יקרה, אחד הפחדים הגדולים ביותר שליוו אותי שנים ארוכות היה לכתוב. בזמן קצר יחסית יצרת אצלי שינוי מהותי בגישה. עודדת, נתת אמון ובעיקר הראית לי שאני יכולה ואפילו טובה בכתיבה. עם יכולת מיוחדת של דיוק ראית את המחסומים, הסבת את תשומת הלב שלי לפרטים ונתת את המענה לחוסרים שבי.

מה תלמדי בקורס?

הקורס יספק לך כלים, תובנות ורעיונות לכתיבת פוסטים בפייסבוק באופן קבוע. את כל אחד מהכלים האלו תוכלי לקחת איתך לדרך ולחזור אליו פעם אחר פעם. ההדרכות מספקות הזדמנות לאמן את שריר הכתיבה תוך כדי תנועה ולהתנסות בסוגי טקסטים וסיפורים שונים כבר מהצעד הראשון. 

בהדרכה הזו נסקור יחד את השאלות שכדאי לקחת בחשבון רגע לפני שאת ניגשת אל הדף. כל אחת מהשאלות האלו מציתה הבנה לגבי מהות הפוסט, למי את רוצה לפנות ומה המסר שלך ועוזרת לך למצוא את ההתחלה שלך. ההדרכה כוללת תרגילים שיעזרו לך להתחיל לכתוב פוסטים. 

איך כותבים פוסט שפותר התנגדות לנושא, לתחום, למוצר או לשירות שעליו את כותבת ושובר מיתוס? איך להתייחס לשאלות ששואלים הקוראים שלך וליצור מהן תוכן נפלא? איך לכתוב על מה שטוב במה שאת עושה? שלושה סוגי פוסטים שמתחברים זה לזה וחייבים להיכלל בכל אסטרטגייה שיווקית. 

איך לכתוב על הדרך שלך, הניסיון, החוויות וההתנסויות האישיות שמשפיעים על מה שאת עושה היום? איך להציג דרכם, בכל פעם דרך מסר אחד, את מי שאת ואת מה שמייחד אותך. 

איך לכתוב מקרה בוחן או סיפור לקוח? איך להפוך דוגמאות מהעשייה שלך לסיפורים ותכנים שנותנים ערך אמיתי לקוראים שלך? על כך נענה ונתאמן בהדרכה הזו. 

זה הזמן לספונטניות, לרגעים האלו שאת פשוט רוצה לספר עליהם, לשיתופים הכנים, המיידיים האלו ממה שקורה מאחורי הקלעים וביומיום שלך. 

סיכום שבו נדבר על כל הקצוות – מתוכנית התוכן החודשית ועד לספונטניות הנעימה והמתבקשת, מדרכים שונות לחפש רעיונות ועד להבדלים בין הפינות השונות של פייסבוק, ממבנה לפוסט קלאסי שתוכלי לאמץ (ואז לשכוח ולכתוב איך שמרגיש לך נכון) ועד למיתוסים שממש בא לי לשבור על כתיבת פוסטים בפייסבוק.

מה כולל הקורס?

  • 6 הדרכות מוקלטות.
  • תרגילי כתיבה להזנקה מיידית שרק צריכים שתבחרי מחברת. 
  • ההדרכות פתוחות עבורך בכל עת ללא הגבלת זמן. 

מענה במייל אישי, ממני,

בכל התלבטות, שאלה או פיצוח משותף

כמה עולה הקורס?

מחיר השקה מיוחד לדצמבר וינואר – 97 שקלים (במקום 140 שקלים)

נעים להכיר!

אני נועה סטרלינג ואני כותבת, עורכת ומלמדת נשים איך להפוך את הכתיבה ככלי להתפתחות האישית, המקצועית והיצירתית שלהן. .

אני גרה ברמת הגולן עם בן זוגי, שתי בנות מתוקות ונוף שמעניק השראה מדי יום. למרות שאני רק בת 40 וקצת, צברתי ניסיון של 20 שנה בכתיבה מכל הסוגים

עסקתי בכתיבה לאינטרנט ולעיתונות במסגרת עבודתי כעורכת וכותבת בnrg מעריב, ניהלתי את מערך התוכן של שנקר ובשמונה השנים האחרונות אני מנהלת עסק קטן של מילים, במסגרתו ליוויתי מאות יזמיות ועסקים, לצד נשים המעוניינות לכתוב כדי לשבור את תקרת הזכוכית האישית שלהן. 

כתיבה עבורי היא דרך חיים, היא מקור לתשובות, לרעיונות, ללמידה על עצמי ועם עצמי ולהתפתחות גדולה. 

אני מאמינה שלכל אחת מאיתנו יש סיפור מרתק שהוביל אותה למקום שבו היא נמצאת היום.
את התובנות, הסיפורים הקטנים, הלקחים והשינויים שאנחנו אוספות בכל תחנות חיינו, אנחנו יכולות להעביר הלאה אל הקוראים ובכך לחבר אותם אל העשייה שלנו ולשמור אותם קרוב.

כותבות ומספרות

Scroll to Top